
E-poštni marketing
E-poštni marketing, ali po domače email marketing je ena izmed najučinkovitejših strategij za vzpostavitev tesnega odnosa s ciljno publiko.
E-poštni marketing, ali po domače email marketing je ena izmed najučinkovitejših strategij za vzpostavitev tesnega odnosa s ciljno publiko.
Osebna blagovna znamka je edinstvena identiteta, ki jo ustvari posameznik in predstavlja njegovo javno prisotnost.
Spletni blogging je eno izmed najmočnejših orodij za vzpostavitev močne spletne prisotnost!
Analitika in sledenje sta dva ključna pojma v svetu digitalnega marketinga, spletne prisotnosti in e-trgovine. Oba izraza se nanašata na proces zbiranja, analiziranja in razumevanja podatkov o obnašanju uporabnikov na spletu.
Spletno oglaševanje je marketinška praksa, ki vključuje promocijo izdelkov, storitev ali blagovnih znamk prek interneta.
Mobilna optimizacija se nanaša na proces prilagajanja spletne strani tako, da je uporabnikom prijazna in funkcionalna na mobilnih napravah, kot so pametni telefoni in tablice.
Dobra spletna vsebina je ključnega pomena za privabljanje obiskovalcev, ohranjanje njihove pozornosti in izboljšanje pozicije na spletnih iskalnikih.
Spletno oblikovanje in uporabniška izkušnja (UI/UX) sta postali sinonima za kakovostno spletno prisotnost.
Spletna prisotnost je postala most med ljudmi in svetom, sredstvo za izmenjavo informacij, izdelkov in storitev.
Digitalni marketing je marketinška strategija, ki uporablja digitalne kanale in tehnologijo za promocijo izdelkov, storitev ali blagovnih znamk.