
E-poštni marketing
E-poštni marketing, ali po domače email marketing je ena izmed najučinkovitejših strategij za vzpostavitev tesnega odnosa s ciljno publiko.
E-poštni marketing, ali po domače email marketing je ena izmed najučinkovitejših strategij za vzpostavitev tesnega odnosa s ciljno publiko.
Spletna sodelovanja omogočajo različne oblike partnerstev, ki lahko okrepijo vašo spletno prisotnost, promocijo in doseg
Socialni mediji so digitalne platforme in orodja, ki omogočajo ljudem, da ustvarjajo, delijo in interagirajo z vsebinami ter komunicirajo med seboj.
Osebna blagovna znamka je edinstvena identiteta, ki jo ustvari posameznik in predstavlja njegovo javno prisotnost.
Spletni blogging je eno izmed najmočnejših orodij za vzpostavitev močne spletne prisotnost!
Analitika in sledenje sta dva ključna pojma v svetu digitalnega marketinga, spletne prisotnosti in e-trgovine. Oba izraza se nanašata na proces zbiranja, analiziranja in razumevanja podatkov o obnašanju uporabnikov na spletu.
Spletno oglaševanje je marketinška praksa, ki vključuje promocijo izdelkov, storitev ali blagovnih znamk prek interneta.
Mobilna optimizacija se nanaša na proces prilagajanja spletne strani tako, da je uporabnikom prijazna in funkcionalna na mobilnih napravah, kot so pametni telefoni in tablice.
Spletne strani so postale nepogrešljiv del poslovanja v digitalni dobi
E-trgovina, znanstveno znana tudi kot elektronska trgovina, je poslovni model, ki omogoča nakup in prodajo izdelkov ter storitev prek interneta. V e-trgovini se vsi ključni poslovni procesi, kot so naročanje, plačevanje, dostava in komunikacija med trgovcem in stranko, izvajajo elektronsko.
Spletna varnost zajema celoten nabor praks, ukrepov in tehnologij, ki so zasnovani za zaščito vaših podatkov, spletnih aktivnosti in digitalne identitete pred grožnjami na spletu.